...kenali diri...

...kenali diri...

Tuesday, October 26, 2010

...Lawatan Ilmiah Empathy ke Kuala Lumpur...

salam...
Kali nie kami meronda2 sambil membuat lawatan ke Muzium Negara dan juga ke KLCC.  Lawatan nie mengambil masa sehari sahaja iaitu pada 8 oktober 2010.


Lawatan ke Muzium Negara 


Melalui lawatan ilmiah seperti ini, kami dapat menambahkan lagi pengetahuan serta pengalaman sedia ada tentang sejarah malaysia dan sebagainya. Pelbagai perkara menarik yang dapat dilihat sepanjang berada di muzium. Antaranya ialah melihat barangan tinggalan sejarah, fakta-fakta penting tentang peristiwa yang berlaku dalam negara dan sebagainya.Saya begitu teruja melihat replika patung yang sedang membuat perbincangan bersama pendatang asing yang lain. 


Lawatan ke KLCC


Selepas puas melawat muzium negara, kami semua meronda-ronda ke KLCC pula... Macam-macam gelagat dan ragam manusia dapat dilihat di pusat beli belah Suria KLCC... Ada yang sibuk dengan tugasan harian dan ada juga yang hanya melepak bersama rakan-rakan. setelah puas meronda di dalam KLCC, kami berempat telah berjalan menyusuri tasik dan ke taman... Aman damai rasanya berada di taman tersebut walaupun berada di tengah hiruk pikuk kesibukan kota...






No comments:

Post a Comment